Presentació llibre - “Troncal” d’Esteve Plantada

22oct19:3021:00Presentació llibre - “Troncal” d’Esteve PlantadaA Troncal, Plantada escampa un trencadís d’anhels i una sedimentació d’expectatives, personals i col·lectives.

Detall de l'activitat



Descripció:
A Troncal, Plantada escampa un trencadís d’anhels i una sedimentació d’expectatives, personals i col·lectives.

L'autor reflexiona en vers sobre natura i país al poemari 'Troncal'

Els seus versos interpel·len el caos on ens ha tocat viure, i converteixen en llenguatge un cicle infinit d’imatges, intuïcions i tossuderia vital en una incertesa plena d’esperança, en el Nosaltres.

Troncal és molt polític. Parla de llops, bulbs i falgueres, que són unes plantes que gairebé s'han mantingut igual des del temps dels dinosaures. Però també parla del Procés, de l'1 d'octubre del 2017 i del que va passar a plaça Urquinaona la tardor de l'any passat. Hem patit i hem fracassat, però resistim. Hi ha alguna cosa troncal que perviu".


Esteve Plantada (Granollers, 1979). Poeta, periodista cultural i professor de periodisme literari (UAB) i de creació literària (Laboratori de lletres).

L’acte el presentarà i conduirà en Joan Gener Barbany, de L’Eixida


Hora

(Dijous) 19:30 - 21:00

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *